Gjensidige Employer Branding

Gjensidige kontaktede os for at producere kampagnefilmen for deres nye rekrutteringsindsats. De havde et mål om at vokse yderligere med kvalificeret arbejdskraft på tværs af alle afdelinger. Samtidigt ønskede de, at videoen skulle gøre nuværende ansatte stolte over deres arbejdsplads, så den gode arbejdskraft kunne fastholdes. <br><br>Den store udfordring var at inkorporere alle Gjensidiges afdelinger i én video. Vi blev enige om et koncept, som gennem én arbejdsdag tager seeren forbi de forskellige roller, typer og aldre på tværs af fem forskellige afdelinger. Vi understregede i alle scener, at medarbejderne havde tillid til hinanden, og at de aldrig er alene på arbejdspladsen. 

2

Klient:

Instruktør: Emil Eilertsen

Fotograf: Julius Sønderhave

1 AC: Jens Haugaard

Redaktør: Jens Haugaard & Julius Sønderhave

Mua: Milla

Gaffer: Malik Thomas Spang Bruun & Louise Wolff

Runner: Jesper Kolbe Vedersø

Casting: Amalie Hiering 

Tidsrum: September - oktober 2022

Hovedfokus: Rekruttering

Vores udførelsesmetode

Tilpasning af forventninger

Vi startede hele processen med et kreativt møde, hvor vi fik et indblik i Gjensidiges overbevisninger, værdier og mål. Det gav os en bedre forståelse af deres virksomhed, og hvordan vi skulle gribe deres kommende rekrutteringskampagne an. Vi lavede en grov, men kreativ storyline, som alle var enige om, så vi kunne gå videre med storyboard-processen. Tilbage på kontoret udviklede og tegnede vi storyboardet for fuldt ud at visualisere vores koncept, kreative ideer og hvordan vi ville sy historien sammen. Sideløbende med storyboardet begyndte vi at planlægge vores optagedage, casting af 40 medarbejdere og produktionsholdet. To uger før den første optagedag holdt vi et sidste møde for at sikre, at alt var i orden. Det omfattede casting af medarbejdere, detaljer og alle locations var på plads.

Optagelsesdage

Vi havde planlagt tre optagedage, og hver dag var meget velkoordineret på grund af den store rollebesætning. Det sidste, vi ønskede, var at spilde folks tid. Hver dag havde vi planlagt tre eller fire scener, alle med forskellige sværhedsgrader med hensyn til kamerabevægelser og belysning. Alt dette blev der taget højde for, og det gjorde optagelsesprocessen glat og effektiv.

Redigering og levering

Vi havde et tæt samarbejde med Gjensidige i postproduktionen. Vi ønskede at minimere tidsspilde og få alle trin godkendt, efterhånden som vi kom videre med redigeringen. Med tæt kontakt til Gjensidiges projektleder, Amalie, lykkedes det os at holde et højt tempo med hurtige godkendelser fra deres side. Vi sigtede efter en god og legende stemning og brugte soundtracket kreativt til at understrege de mere seriøse elementer i Gjensidiges daglige opgave. Det endelige produkt var tempofyldt, underholdende, seriøst og understregede mottoet om gensidig tillid mellem deres medarbejdere. Den fulde video er også velegnet til at klippe ned til mere specifikke arbejdsområder, hvilket vil fungere i deres strategi for mere specifikke roller.

Ingen varer fundet.
Ingen varer fundet.

NÆSTE CASE

LABFRESH - SS23 Kampagne

Vær kreativ med os

Har du et projekt i tankerne? Vi vil meget gerne høre om det. Book en en gratis kreativ session, så vi sammen kan få dine kreative idéer ud at leve.

Telefon: +45 27 66 60 50 | Email: contact@ducor.dk
Adresse: Larsbjørnstræde 5b, 2. sal, 1454 København K | CVR: 42890782

Udfyld denne formular for at komme i kontakt med os

Tak! Vi har modtaget din anmodning. Vi ser frem til at tale med dig.
Ups! Noget gik galt, da du indsendte formularen.