M-KAE har været en loyal kunde de sidste to år og ønskede, at vi igen skulle stå for produktionen af deres nye kollektion for 2022. M-KAE ændrede sidste år deres målgruppe fra aldersgruppen 13-18 år til 18-30 år, hvilket betød, at vi skulle fokusere på at skabe indhold, der beholdt appellen til et ældre og mere modent publikum.
Vi havde ansvaret for både stillbilleder og video og leverede over 100 færdige stillbilleder, 2 videokoncepter til betalte annoncer og en kampagnevideo med cutdowns til alle deres kanaler.
Før det første møde sendte Maria Kragmann, grundlæggeren af M-KAE, os en række referencer med hensyn til koncepter, udseende og atmosfære. Vi talte referencerne igennem, og vi besluttede os for, hvilken kreativ vej vi skulle gå.
Vi optog hele kampagnen i The Lab, hvor vi havde plads til den gamle Lamborghini, som var en vigtig del af optagelserne. Vi lavede en hybridoptagelse, hvor lysopsætningen fungerede til både stillbilleder og video på samme tid for at optimere vores tidsforbrug. Det betød, at vi var i stand til at få alt skudt uden stress.
Vi delte redigeringsprocessen op mellem to editors, en med fokus på stillbilleder og en med fokus på video. Dette fremskyndede hele processen og gjorde det muligt at overholde den stramme deadline. Vi havde tæt kontakt til M-KAE og kunne derfor hele tiden holde dem opdateret med udkast for yderligere at smidiggøre postprocessen. Alt blev afleveret i korrekte formater til hver kanal og i tide til deres lovede dato for lanceringen.
Har du et projekt i tankerne? Vi vil meget gerne høre om det. Book en en gratis kreativ session, så vi sammen kan få dine kreative idéer ud at leve.
Telefon: +45 27 66 60 50 | Email: contact@ducor.dk
Adresse: Larsbjørnstræde 5b, 2. sal, 1454 København K | CVR: 42890782
Udfyld denne formular for at komme i kontakt med os